28 grudnia 2008

Krótkie podsumowanie roku 2008

Dawno mnie tu nie było, ale koniec roku to szczególna pora, kiedy oprócz Świąt można spotkać się z dużą ilością podsumowań – sportowych, muzycznych, filmowych, politycznych. I ja także przedstawię takie muzyczne podsumowanie ubiegłego roku w postaci Top 10 singli 2008. Zdaję sobie doskonale sprawę, że część z tych utworów ukazała się przed 2008 rokiem, ale dopiero w tym roku zyskały one należną im sławę i rozgłos.

  1. Kings Of Leon – Sex On Fire

  2. Nickelback – Gotta Be Somebody

  3. Amy McDonald – This Is The Life

  4. OneRepublic – Stop And Stare

  5. Apocalyptica ft. Adam Gontier – I Don't Care

  6. Fall Out Boy ft. John Myers – Beat It

  7. Staind – Believe

  8. Kill Hannah – Lips Like Morphine

  9. Katy Perry – I Kissed A Girl

  10. Razorlight - Wire to wire

Jednocześnie stworzyłem inną listę Top 10, z utworami, które zostały nagrane już jakiś czas temu, ale dopiero w 2008 roku „odkryłem” te utwory i na stałe zagościły na mojej playliście. Są to moim zdaniem prawdziwe perełki i warto się z nimi zapoznać, jeśli jeszcze ktoś nie słyszał tych utworów.

  1. Darren Hayes – Lost Without You

  2. The Fray – How To Save A Life

  3. Anouk – Everything

  4. Leona Lewis – Bleeding Love

  5. Linkin Park – Leave Out All The Rest

  6. Damien Rice – 9 Crimes

  7. Faith Hill – There You'll Be

  8. Glen Hansard, Marketa Irglova & The Frames – Falling Slowly

  9. Scott Stapp – Broken

  10. Jim Sturgess – I've Just Seen A Face

Brak komentarzy: